Магазин « PetCenter » , що здійснює продажі через інтернет- магазин, (далі - Компанія) з одного боку , і замовник товарів через інтернет -магазин Компанії ( далі - Замовник ), з іншого боку, зобов'язуються дотримуватися умов цієї Угоди 

1 . Щодо приймання та обробки замовлень

1.1 Розміщення замовлення 

Замовлення приймаються тільки від зареєстрованих користувачів , за допомогою Інтернет -магазину Компанії , а також по телефону. Реєстрація означає згоду Замовника дотримувати умови даної Угоди.

Реєстраційні дані Замовника Компанія використовує виключно для якісної взаємодії із Замовником , і не має права передавати третім особам , за винятком випадків , передбачених законодавством України.

 

1.2 Обробка замовлення 

Після того , як Замовник розміщує замовлення , йому приходить повідомлення на електронну адресу , що повідомляє про те , що замовлення потрапило до бази замовлень Інтернет -магазину Компанії. Протягом 2 годин менеджер Інтернет -магазину Компанії повинен зв'язатися з Замовником телефоном чи електронною поштою.

Менеджер Інтернет -магазину зобов'язаний надавати консультації щодо технічних характеристик товарів, сумісності з іншими пристроями та інших питань про товари.

 

1.3 Коригування замовлення 

При виконанні замовлення, менеджер Інтернет -магазину Компанії не має права вносити зміни до переліку замовлених товарів і ціни на них без узгодження з Замовником . У разі відсутності будь-якого із замовлених товарів , Компанія зобов'язана попередити про це Замовника і запропонувати відповідну заміну. При цьому Компанія не несе відповідальності за збитки або можливо упущений прибуток Замовника.

 

2 . Про оплату і документах

2.1 Спосіб видачі і тип документів залежно від умов доставки та оплати

2.1.1 Доставка кур'єром / Безготівковий розрахунок 

При оплаті за безготівковим розрахунком Замовник отримує оригінал рахунку і накладні від кур'єра при доставці . Замовник повинен своєчасно вислати копію довіреності факсом або електронною поштою для підготовки документів ( накладних ) . Товар без документів не доставляється .

Для прискорення отримання даних про надходження коштів від Замовника , Компанія просить про переказ коштів повідомляти менеджерові Інтернет -магазину.

 

2.1.2 Доставка кур'єром / Оплата готівкою 

При оплаті готівкою кур'єр доставляє бланку замовлення у двох примірниках із зазначеними реквізитами Компанії , датою продажу , назвами товарів , цінами, кількістю , оплатою за транспортні витрати , загальною вартістю покупки. Перший примірник бланка замовлення з відміткою про оплату , печаткою Компанії та підписом уповноваженої особи Компанії , а також товарний чек передається Замовнику . Інший екземпляр бланка замовлення з підписом Замовника про отримання Замовлення і оплату грошей залишається у представника Компанії.

 

2.1.3 Самовивезення 

Якщо Замовник воліє забрати товар самостійно, він повинен погодити з менеджером Інтернет -магазину час видачі товару . У магазині компанії буде підготовлений товар і тут же будуть оформлені всі необхідні документи. Якщо Замовник - юридична особа , то йому рекомендується відправити копію довіреності менеджерові Інтернет -магазину факсом або електронною поштою для оперативної підготовки накладних.

 

2.1.4 Доставка по Україні 

Доставка по Україні здійснюється кур'єрськими службами. Оплату доставки замовник проводить за свій рахунок.

 

2.2 Перевірка доставленого товару 

При передачі замовлення Замовник обидві сторони зобов'язані перевірити відповідність найменувань і кількість товару на бланку замовлення і в товарному чеку реально привезеному товару.

 

3 . Про доставку

3.1 Представник Компанії 

Кур'єр Компанії ( або кур'єрської служби доставки ) зобов'язаний пред'явити Замовнику документ, що підтверджує його приналежність до Компанії , а Замовник перевірити наявність такого.

 

3.2 Терміни 

Зазвичай Компанія доставляє товар на наступний робочий день після зарахування коштів на розрахунковий рахунок компанії ( при безготівковій оплаті) або на наступний робочий день після отримання замовлення (при оплаті готівкою кур'єру ) . При можливості у Компанії і зацікавленості у Замовника , замовлення за погодженням сторін може бути доставлене раніше . У той же час , Замовник розуміє , що в Компанії може виникнути непередбачена ситуація , при якій на доставку буде потрібно більше 2 робочих днів (відсутність вільних машин , що доставляють замовлення Інтернет -магазину , та ін) або доставка буде взагалі тимчасово неможлива , про що менеджер Інтернет -магазину зобов'язаний оповістити Замовника в максимально швидкі терміни. При цьому Компанія не бере на себе жодних зобов'язань з відшкодування будь-яких збитків Замовника , пов'язаних з несвоєчасною поставкою замовлення. Якщо Замовника не влаштовують терміни поставки , він може відмовитися від замовлення.

Зі свого боку Замовник зобов'язується прийняти товар за вказаною в замовленні адресою у встановлений час або передоручити прийом замовлення довіреній особі . Якщо за вказаною адресою замовлення не було прийняте через відсутність Замовника або довіреної особи , а також документів (довіреності ) - транспортні витрати за такий виїзд будуть включені у вартість цього або наступного замовлення.

У будь-якому випадку , менеджер Інтернет -магазину Компанії та Замовник обов'язково погоджують строки доставки між собою , і прагнуть до виконання замовлення у встановлений час .

 

3.3 Відміна замовлення 

Замовник має право скасувати замовлення в будь-який момент , у тому числі , коли товар вже доставлений . Замовник прагне попередити Компанію про скасування замовлення по можливості в найкоротші терміни.

Замовнику , який здійснив попередню оплату замовлення , але не отримав його у встановлений час зі своєї вини або необгрунтовано відмовився від отримання замовлення при його доставці додому або в офіс , повертаються гроші тільки в сумі вартості товару (без транспортних витрат) .

Замовник розуміє і погоджується , що повторювані випадки скасування замовлення в момент доставки , а також зміна складу замовлення під час доставки і вже після здійснення продажу , може призвести до того , що Компанія не обслуговуватиме надалі цього Замовника.

 

3.4 Обмін товару 

Обмін товару можливий протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі , якщо товар не був у вживанні , зберіг товарний вигляд , споживчі властивості, пломби , ярлики , а також супроводжується документами, виданими разом з товаром при його покупці.

Доставка товару в центральний офіс Компанії здійснюється за рахунок покупця.

 

4 . Про законодавчу базу 

Відносини Компанії та Замовника регулюють такі законодавчі акти:

- «Порядок заняття Торговельна дiяльнiсть i правил торговельного обслуговування населення » , ЗАТВЕРДЖЕНИЙ Кабінетом Міністрів України от 08.09.95 № 108 ( Зі змінамі та ДОПОВНЕННЯ ) ;

- Закон України « Про захист прав споживачів » ;

- « Правила продажу товарів на замовлення та вдома у покупців » ( Наказ Міністерства зовнішніх Економічних зв'язків и торговли України от 29 березня 1999 року N 199. Зареєстровано в Міністерстві Юстиції України 21 квітня 1999 р . За N 249/ 3542) .

 

5 . Про технічні характеристики , зовнішній вигляд, комплектацію товарів 

Компанія прагне надавати на сайті дійсні зображення товарів , повну інформацію про товари та їх комплектації. При цьому Замовник визнає , що можуть бути розбіжності реальних і представлених на сайті характеристик , оскільки виробники залишають за собою право змінювати ці характеристики без попереднього повідомлення Компанії. Покупець повинен самостійно контролювати відповідність замовленого товару тому опису, який він отримав в Інтернет- магазині - перевіряти їх на сайтах виробників , уточнювати характеристики у менеджера Інтернет -магазину. Замовник має право відмовитися купувати товар при виявленні невідповідності.

 

6 . Про гарантії

6.1 Документи 

При доставці товарів , на які нормативними документами встановлено гарантійні терміни , Компанія передає Замовникові технічний паспорт або інший документ , що його замінює . У цьому документі робиться відмітка про дату продажу (день доставки ) і засвідчується печаткою та підписом уповноваженої особи Компанії.

 

6.2 Відповідальність за терміни 

Компанія прагне в описі продукції вказувати точні терміни гарантії, однак, щоб уникнути непорозумінь, Замовник повинен уточнювати терміни гарантії у менеджера Інтернет -магазину.

 

7 . Про умови цієї Угоди 

Компанія залишає за собою право змінювати умови даної Угоди , при цьому про всі принципові зміни в Угоді Компанія зобов'язується попередити Замовника по електронній пошті, а Замовник не заперечує отримувати від Компанії повідомлення такого роду.

Компанія повинна розміщувати умови даної Угоди на своєму сайті.