Магазин « PetCenter » , що здійснює продажі через інтернет- магазин, (далі - Компанія) з одного боку , і замовник товарів через інтернет -магазин Компанії ( далі - Замовник ), з іншого боку, зобов'язуються дотримуватися умов цієї Угоди
 
 
1 . Щодо приймання та обробки замовлень
1.1 Розміщення замовлення
 
Замовлення приймаються тільки від зареєстрованих користувачів , за допомогою Інтернет -магазину Компанії , а також по телефону. Реєстрація означає згоду Замовника дотримувати умови даної Угоди .
Реєстраційні дані Замовника Компанія використовує виключно для якісної взаємодії із Замовником , і не має права передавати третім особам , за винятком випадків , передбачених законодавством України .
 
1.2 Обробка замовлення
 
Після того , як Замовник розміщує замовлення , йому приходить повідомлення на електронну адресу , що повідомляє про те , що замовлення потрапило до бази замовлень Інтернет -магазину Компанії. Протягом 2 годин менеджер Інтернет -магазину Компанії повинен зв'язатися з Замовником телефоном чи електронною поштою.
Менеджер Інтернет -магазину зобов'язаний надавати консультації щодо технічних характеристик товарів, сумісності з іншими пристроями та інших питань про товари.
 
1.3 Коригування замовлення
 
При виконанні замовлення, менеджер Інтернет -магазину Компанії не має права вносити зміни до переліку замовлених товарів і ціни на них без узгодження з Замовником . У разі відсутності будь-якого із замовлених товарів , Компанія зобов'язана попередити про це Замовника і запропонувати відповідну заміну. При цьому Компанія не несе відповідальності за збитки або можливо упущений прибуток Замовника.
 
2 . Про оплату і документах
2.1 Спосіб видачі і тип документів залежно від умов доставки та оплати
2.1.1 Доставка кур'єром / Безготівковий розрахунок
 
При оплаті за безготівковим розрахунком Замовник отримує оригінал рахунку і накладні від кур'єра при доставці . Замовник повинен своєчасно вислати копію довіреності факсом або електронною поштою для підготовки документів ( накладних ) . Товар без документів не доставляється .
Для прискорення отримання даних про надходження коштів від Замовника , Компанія просить про переказ коштів повідомляти менеджерові Інтернет -магазину.
 
2.1.2 Доставка кур'єром / Оплата готівкою
 
При оплаті готівкою кур'єр доставляє бланку замовлення у двох примірниках із зазначеними реквізитами Компанії , датою продажу , назвами товарів , цінами, кількістю , оплатою за транспортні витрати , загальною вартістю покупки. Перший примірник бланка замовлення з відміткою про оплату , печаткою Компанії та підписом уповноваженої особи Компанії , а також товарний чек передається Замовнику . Інший екземпляр бланка замовлення з підписом Замовника про отримання Замовлення і оплату грошей залишається у представника Компанії.
 
2.1.3 Самовивезення
 
Якщо Замовник воліє забрати товар самостійно, він повинен погодити з менеджером Інтернет -магазину час видачі товару . У магазині компанії буде підготовлений товар і тут же будуть оформлені всі необхідні документи. Якщо Замовник - юридична особа , то йому рекомендується відправити копію довіреності менеджерові Інтернет -магазину факсом або електронною поштою для оперативної підготовки накладних.
 
2.1.4 Доставка по Україні
 
Доставка по Україні здійснюється кур'єрськими службами. Оплату доставки замовник проводить за свій рахунок .
 
2.2 Перевірка доставленого товару
 
При передачі замовлення Замовник обидві сторони зобов'язані перевірити відповідність найменувань і кількість товару на бланку замовлення і в товарному чеку реально привезеному товару.
 
3 . Про доставку
3.1 Представник Компанії
 
Кур'єр Компанії ( або кур'єрської служби доставки ) зобов'язаний пред'явити Замовнику документ, що підтверджує його приналежність до Компанії , а Замовник перевірити наявність такого.
 
3.2 Терміни
 
Зазвичай Компанія доставляє товар на наступний робочий день після зарахування коштів на розрахунковий рахунок компанії ( при безготівковій оплаті) або на наступний робочий день після отримання замовлення (при оплаті готівкою кур'єру ) . При можливості у Компанії і зацікавленості у Замовника , замовлення за погодженням сторін може бути доставлене раніше . У той же час , Замовник розуміє , що в Компанії може виникнути непередбачена ситуація , при якій на доставку буде потрібно більше 2 робочих днів (відсутність вільних машин , що доставляють замовлення Інтернет -магазину , та ін) або доставка буде взагалі тимчасово неможлива , про що менеджер Інтернет -магазину зобов'язаний оповістити Замовника в максимально швидкі терміни. При цьому Компанія не бере на себе жодних зобов'язань з відшкодування будь-яких збитків Замовника , пов'язаних з несвоєчасною поставкою замовлення. Якщо Замовника не влаштовують терміни поставки , він може відмовитися від замовлення.
Зі свого боку Замовник зобов'язується прийняти товар за вказаною в замовленні адресою у встановлений час або передоручити прийом замовлення довіреній особі . Якщо за вказаною адресою замовлення не було прийняте через відсутність Замовника або довіреної особи , а також документів (довіреності ) - транспортні витрати за такий виїзд будуть включені у вартість цього або наступного замовлення.
У будь-якому випадку , менеджер Інтернет -магазину Компанії та Замовник обов'язково погоджують строки доставки між собою , і прагнуть до виконання замовлення у встановлений час .
 
3.3 Відміна замовлення
 
Замовник має право скасувати замовлення в будь-який момент , у тому числі , коли товар вже доставлений . Замовник прагне попередити Компанію про скасування замовлення по можливості в найкоротші терміни.
Замовнику , який здійснив попередню оплату замовлення , але не отримав його у встановлений час зі своєї вини або необгрунтовано відмовився від отримання замовлення при його доставці додому або в офіс , повертаються гроші тільки в сумі вартості товару (без транспортних витрат) .
Замовник розуміє і погоджується , що повторювані випадки скасування замовлення в момент доставки , а також зміна складу замовлення під час доставки і вже після здійснення продажу , може призвести до того , що Компанія не обслуговуватиме надалі цього Замовника.
 
3.4 Обмін товару
 
Обмін товару можливий протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі , якщо товар не був у вживанні , зберіг товарний вигляд , споживчі властивості, пломби , ярлики , а також супроводжується документами, виданими разом з товаром при його покупці.
Доставка товару в центральний офіс Компанії здійснюється за рахунок покупця.
 
4 . Про законодавчу базу
 
Відносини Компанії та Замовника регулюють такі законодавчі акти:
- «Порядок заняття Торговельна дiяльнiсть i правил торговельного обслуговування населення » , ЗАТВЕРДЖЕНИЙ Кабінетом Міністрів України от 08.09.95 № 108 ( Зі змінамі та ДОПОВНЕННЯ ) ;
- Закон України « Про захист прав споживачів » ;
- « Правила продажу товарів на замовлення та вдома у покупців » ( Наказ Міністерства зовнішніх Економічних зв'язків и торговли України от 29 березня 1999 року N 199. Зареєстровано в Міністерстві Юстиції України 21 квітня 1999 р . За N 249/ 3542) .
 
5 . Про технічні характеристики , зовнішній вигляд, комплектацію товарів
 
Компанія прагне надавати на сайті дійсні зображення товарів , повну інформацію про товари та їх комплектації. При цьому Замовник визнає , що можуть бути розбіжності реальних і представлених на сайті характеристик , оскільки виробники залишають за собою право змінювати ці характеристики без попереднього повідомлення Компанії. Покупець повинен самостійно контролювати відповідність замовленого товару тому опису, який він отримав в Інтернет- магазині - перевіряти їх на сайтах виробників , уточнювати характеристики у менеджера Інтернет -магазину. Замовник має право відмовитися купувати товар при виявленні невідповідності.
 
6 . Про гарантії
6.1 Документи
 
При доставці товарів , на які нормативними документами встановлено гарантійні терміни , Компанія передає Замовникові технічний паспорт або інший документ , що його замінює . У цьому документі робиться відмітка про дату продажу (день доставки ) і засвідчується печаткою та підписом уповноваженої особи Компанії.
 
6.2 Відповідальність за терміни
 
Компанія прагне в описі продукції вказувати точні терміни гарантії, однак, щоб уникнути непорозумінь, Замовник повинен уточнювати терміни гарантії у менеджера Інтернет -магазину.
 
7 . Про умови цієї Угоди
 
Компанія залишає за собою право змінювати умови даної Угоди , при цьому про всі принципові зміни в Угоді Компанія зобов'язується попередити Замовника по електронній пошті, а Замовник не заперечує отримувати від Компанії повідомлення такого роду.
Компанія повинна розміщувати умови даної Угоди на своєму сайті.